zaterdag 27 augustus 2011

Ballerina Backstage nagellak

Het is een beetje aan de late kant maar hier toch nog een review van één van de nagellakjes van essence. Deze nagellak komt uit de limited edition Ballerina Backstage van essence. Ik heb de kleur 05 Grand-plié in black kunnen bemachtigen. Het is een zwarte nagellak met een rode glitter erin. Er zitten meerdere nagellakjes in maar ik vond deze het meest speciaal.
Toen ik de previews van de collectie zag was ik al benieuwd naar dit lakje omdat ik de glitter bij het zwart wel heel leuk vind staan. Het design van het potje ziet er ook wel leuk uit met dat kant op de dop.


Ik heb hier 2 laagjes op gebracht zonder topcoat. Zoals je kan zien dekt de nagellak goed. Het is niet zo dat hij naar één laagje er al mooi uit ziet want dan is hij helemaal niet dekkend maar met twee laagjes zie je echt pik zwart met rode glitters. De glitters zijn alleen heel moeilijk om goed op de camera over tebrengen dus ik hoop dat je het goed kan zien.
Ik heb er geen topcoat over gedaan zo zie je dat zonder topcoat hij al heel mooi glimt. Het kwastje van de nagellak is lekker breed zodat je maar 2 keer over je nagel hoeft te gaan.
Al met al ben ik dus heel erg tevreden over dit lakje van essence. Ik hoop dat jullie mijn eerste review leuk vonden en op naar de volgende!

groetjes Naomi

1 opmerking:

  1. hey leuk het eerste stukje.
    het was heel leuk om te lezen.Ik ben benieuwd naar het volgende.

    BeantwoordenVerwijderen