vrijdag 26 augustus 2011

Even voorstellen....


Hallo allemaal!

Bij deze willen wij ons graag even apart voorstellen.

Samen hebben we  deze site gemaakt. Er zullen hier allerlei onderwerpen voorbij komen. Vooral over beauty, dat vinden we gewoon het leukste! Maar ook over andere dingen, zoals films maar ook recepten en kleding. 

Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben Vicky. De ene helft van deze site. Mijn hobby's zijn dansen, paardrijden, lezen, winkelen, films kijken met vriendinnen en logeren met vriendinnen.
Mijn vriendinnen zijn erg belangrijk voor me, net zoals mijn familie. Volgende week begin in aan mijn laatste jaar havo. Daarna wil ik graag in Nijmegen de opleiding Voeding & Diëtetiek gaan volgen.

Nou ben ik aan de buurt. Ik ben Naomi. En ik ben de andere helft van de site. Mijn hobby's zijn trompet spelen, paardrijden, lezen, winkelen, films kijken en leuke dingen doen met vriendinnen zoals high tea. Aankomende week begin ik net zo als vicky met mijn laatste jaar havo. Ik heb gekozen voor de natuur&gezondheid kant. Als ik mijn school heb afgemaakt wil ik de opleiding voor Verloskundige in Maastricht gaan doen. 

Veel plezier met het bezoek van onze site!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten